husband.

Jag fryser så där mycket som jag gjorde den natten, men då fanns du där
till för o värma upp min kropp med din element varma och nakna kropp.
Men nu är det tomt, överalllt. Ikväll var vi vid vårt älskade myrberg, jag får tårar
av ingen anledning bara för att det kan vara det allra finaste jag vet, verkligen.
vi hade det iaf jätte mysigt riktigt, och jag fick ont i magen av lycka.
sen så bestämde jag o anna oss för o dra till lindbacken o bada, andra sidan sjön
vafan tänkte vi på, vadå gå runt. fuck. hur som helst fastnade jag i blålera och
fick  en PINNE rätt in i foten? haha. sen så simmade  vi iaf rakt över sjön o väntade
på sebbe o robin som skulle komma med våra kläder, fan va kallt. fryser fortfarande.
överallt. sen ringde jag till fredrik hem, fan va pinsamt måste ringa o be sophia om
ursäkt imorn, hur som helst visste jag inte ens vem som hade ringt utan slog
bara numret som hade ringt mig, det var johan men jag passade på o prata med
fruddie en stund och då berättade han att han ska vara borta i två veckor nu framöver
jag orkar inte, nejj. jag vill vara med min fruddiegull. jaja inte mycket o göra åt.
sen pratade jag med johan lite också, då när gäddan låg i vattnet o kollade mig rätt
in i ögonen crap. trode jag skulle dö iaf, tillslut så såg anna att de va en sten.
smartass. sen så sprang jag o anna o kadde typ hem, tog iaf baar nio minuter. haha
Nu fryser jag sjukt mycket, det gör nästan ont. jag behöver det där lillaen kropp tätt imot min.

imorn ska jag till väddö, Arvingarna, vikingalunden. asså igentligen varför sa jag ja.
Nu har jag iaf lovat så är bäst o hålla det annars blir nog beccis ledsen också.
Men jag hade behövt vara hemma, jag har ont i kroppen och i snoppen. fan.
jag måste hinna säga hejdå till fredrik också, det kanske jag inte gör nu eftersom jag inte
kommer hem, tusen pussar måste han ha. godnatt dripp dropp en en gång har du
gjort mig både illa och lycklig. jag behöver en smäll på käften för o komma i rätt balans.

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0