in my bed.

Jag tror att jag kräver för mycket av mig självatt jag tror jag kan klara
av saker jag igentligen inte alls kanför det här går inte längre, jag
orkar inte, du orkar inte och mitt hjärta orkar framförallt inte. inte inatt,
inte igen.för jag mår för illa, och jag hatar alla drömmar.

sovsällskap? du tror du vet precis allt.


idag var jag med emma vi pratade en jävla massa framtid, vi pratade om
saker som kommer att hända, både tråkiga och roliga.hur mycket nytt folk
vi kommer lära känna, men så mycket folk vi inte kommer lära känna eftersom
vi sticker iväg till stan istället för roden. Dessutom börjar jag bli ännu mer galen
just nu, det känns så iaf. för du gör mig galen. tack jag känner inte ens dig.
varför måste jag alltid vara sån? hur som helst lovade  vi varandra att hålla ihop.
sofie börjar ju iaf i samma skola som mig så vi kommer finnas där, hon är
hemma nu också jag har saknat henne, vi ska myspysa på onsdag. jag längtar.


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0