iskallt

sofie kom ju hem från gräddö och vi hade planerat att vi skulle
mysa på onsdagen men eftersom anna var ensam hemma, tänkte
vi göra henne sällskap så hon slapp sova ensam. Det kom en drös
tilll och vi hade det facktiskt trevligt. jag läste några dagar innan i
annas blogg att hon hittat något i källaren så hon var tvungen o ringa
till hennes bror, jag fick också se, haha jag nästan skakade för jag
trodde det var något helt annat. vi spelade kubb, och dom sa att jag
var kung. hoho. tjejer vinner iofs alltid, yäs vi var kanon. sen kom sebbe
och daniel också. På morgonen hämtade iaf mamma mig för vi skulle till
väddö, jag var skit trött så jag sov en stund i bilen vi stannade o köpte
färsk potatis, hallon och jordgubbar as gott. sen åkte jag till patrik vi
kollade på världens sjukaste film, men den var ganska kul

sen tog jag bussen hem, och busschaffuören trode han va skit rolig, så
han satt o drog en massa dåliga skämt hela vägen. jag vet inte riktigt
vad som händer med mig, men det tar stop. och jag har märkt hur dålig
jag e på sånt här, hur mycket jag bara vill spy över sånt.

sen käkade vi krääääääääftor och det smakade lite för mycket Agusti men
som alltid sjukt gott. sen sov jag iaf gott, tills inez väckte mig vid halv sex.
det gjorde inget eftersom jag kunde somna om. sen så åkte mamma o pappa
osv till Älmsta och jag stannade eftersom jag skulle vänta tills Emma,sofie o
jockis kom. Då hände något som gjorde mig alldeles skakis. När jag kom gick
på bussen iaf var det samma busschaför och han kände tydligen igen mig för
det första han sa var "se inte så bekymrad ut idag finns det platser lite längre bak."
 jag kände mig skit dum. haha. sen så träffade jag patrik vid älmsta igen.

han jobbade så jag gjorde honom sällskap tills jag skulle möta jocke, sofie o emma.

Vi bestämde oss för o åka krangrejjen 50 meter upp i luften iaf, jocke va bajsrädd.

emma också, hon va nog iofs räddast. sen åt vi as god wook och på bussen
hem vet jag inte vad det var med sofie alltså fyfan, bondejävel. Jag hade ju planerat
att vi  skulle tälta jag sofie jocke o fruddie, nästa helg, men vi funderar på o ta det
imorn istället. myspys. vi ska ta båten, kuken är nog inte i ännu så får bli plumpen
till en ö iaf. jag längtar för jag har verkligen fantiserat. hoho


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0