Kiss Kiss Bang Bang

Jag skakar av all denna meningslöshet.image336

 jag hatar att människor ska ha rätt om mig, att dom vet mer om mig
än vad jag själv vet, och jag hatar att du av alla skulle vara den som sa
den största sanningen till mig, och jag hatar att säga du har så rätt.
Fast jag kanske förvånar? vem vet, jag jobbar på det. försöker.

Idag har jag varit i täby med mammi o jim.
jag har sms för mycket, så min räkning kommer ta kålen
på mig. ärsch, leva livet. sen har jag varit jätte hurtig och cyklat
åtta kilomter och sprungit fyra. ikväll är det Just like heaven 
på canal plud, och till det  ska jag göra en as god jordgubbs
smoothie och så ska jag dricka as gott kaffe med marabou choklad i.
Mums, sen ska jag prata sönder den sömnlösa natten som
kommer with who knew who.


det är över nu, men jag kommer ihåg alla dagar med dig. dom är över nu.


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0