lust

i think i spend to much time to be unhappy and sad.

idag har jag inte tänkt  alls lika mycket, förutom när vi såklart kom till
det samtalsämnet som alltid kommer nuförtiden, ibland har jag verkligen
lusten att sparka någon eller något, att slå allt jag har i en stenvägg
för att sen känna smärtan i knogarna, för ibland tror jag att det inte finns
någon värre smärta än dig, att det enda som gör mig så här är du.
Fast jag behöver inte ens tänka för både du och jag vet att det inte alls är
så, utan att  det mesta igentligen är mitt eget fel. men jag har verkligen lusten.
jag har lust med så sjukt mycket andra saker nu också, saker som är
så jävla omöjliga och det är så typiskt mig. Men jag ska iaf på bio som jag
velat i säkert två månader, jag och sofie ska se Ciao bella, när jag tänker
på det där minns jag hur ni sa att jag bara ville se dne för att det var mitt
namn, som att det skulle vara så liksom haha. sen ska jag, sofie o joakim
se på en ny skräckis också bara  för det minns jag inte namnet.
Jag ska bjuda dom för att dom är så sööööööööta.
Nu ska jag fixa mig, sen ska vi dra till oscarssons och käka kräftiisstjärtar.
riktigt jävla mumsigt. jag ser verkligen fram imot cyckelturen också. ritkgit taggad.


Du kan väl ringa mig ibland, jag har nog insett att jag inte kan sova utan din röst.


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0