make a wish

Igår var jag med joakim & sofie, vi möttes vid affären för jocke skulle köpa mjölk!
sen så cyklade vi hem till jocke, och det kändes så sjukt skönt o vara med dom
det är en speciell kännsla som är så jävla svår o beskriva. hur som helst, så kom
iaf Fredrik o matte hem sen. Vi gick ner till Ip, jag sofie, fredrik o joakim o spelade
lite boll. sen gick vi in och satte på en film ZINGO, ah finne inte ord för den filmen
men när den var slut försvann jocke o sofie upp. lalalalala. sen när vi kom upp var
bara en halvtimme kvar tills min födelsedag, så jag bröjade bli lite spänd haha.
sen gick jag, fruddie och mats ner för o se 8 Mile, men soife o jocke kom aldrig
vid tolv slaget kommer sofie in och alla sjunger för mig, jag fick nästan tårar
det är igentligen en vanlig grej men det kändes så fint. Fredrik hade dessutom lovat
mig sen länge tillbaka och skriva en sak i hans dagbok, haha för att jag är söt.
han sa så iaf, och nu ska jag vara snäll. always for him. sen så gick sofie upp igen
och vi kollade på filmen, när klockan var kvart över två bestämde jag mig för att cykla
hem men icke sa nicke, för det blev en till film Den där Mary, herregud.
När den var slut var jag tvungen o cykla hem och när jag väl kom hem var klockan halv
fem, jag lag mig i sängen o kunde inte somna herregud va pigg jag var, vid hlav sex
somnade jag iaf och sen väcktes jag av att telefonen ringde och det var Min morbror
som sjöng i telefonen haha. skit söt, sen ringde thessan också och grattade.
Mormor ringde också, sen så ser mamma mig & blir skit sur, pappa hade jobbat natt
så han log fortf. och sov, sen får jag iaf låtsas sova haha och dom kommer tillslut upp.
jag som önskat mig pengar förtstog inte varför pengarna skulle ligga i ett sånt stort paket.
När jag rivet mig in i det är det iaf en bärbardata, tacktacktack. okej att jag hade behövt
pengar, men jag är glad för den yes. Jag fick även min favorit mascara från Nick, as bra
och ett par skit söta örhängen. Min älsklings pim, gav mig en bamsekram och ett kort på
oss två med massa pussmunnar, fyfan det var liksom det som gjorde dagen FET.
Av Mathilda fick jag mitt favorite candy. as mumsigt det ska jag bjuda på ikväll när mina
pullor kommer, för jag får inte äta allt det där själv. så snatrt är det dax o åka till rimbo o
handla lite saker, har fullt upp på min käradag. Grattis till mig själv.

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0