ork

fuck. idag skulle jag ha åkt o fikat med sofie till norrtälje hon skulle
nämligen dit ändå. Men mina päron är såklart inte hemma och bussarna
från rånäs går inte heller så speciellt ofta, så jag kom inte ner till rimpan
på något sätt. fan. För sofie åker till gräddö idag, i en hel vecka. Hon
åker nu när alla andra också åker vad ska jag ta mig  till, det är som om
någon står och sparkar mig i magen. jag tror inte jag kommer klara av
det här så länge till, i need you more then anything. och du drar nu också.
mitt hjärta kommer inte fungera den här veckan som kommer. jag kommer
inte fungera, det är så med mig men jag vet att jag måste klara av
för det gör för ont att skita i sånna viktiga saker, riktgit ont.
Men sofie, skynda dig hem till mig för jag behöver dig hos mig

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0