please please please

idag var jag med pillsson i stan, skulle byta mina skor men såklart fanns
det ingen storlek som passade mig. sen skulle vi tagit en fika, köpt gott
kaffe och satt oss i kungsträdgården, men vädret lockade inte precis för
det, men jag fick mitt kaffe cool ändå, as gott jag tror jag blivit kär i det. gaash.
Vi missade två bussar idag, och en tunnelbana jag hatar sånt där
som tur va hade pappa precis slutat jobba så vi kunde åka med han hem.
Jag hittade lite grejer idag också fast jag inte behövde något, menmen.
Nu ska jag krama på min bror eftersom han varit borta i fem dagar, sen
blir det ut och gå och sen en riktigt mys film under täcket.
ursch kan ju vara det bästa och mysigaste som finns. Jag längtar tills
på onsdag då jag får träffa min fru.
sen ser jag fram imot tältning, ska planera det där med sofie en öde ö? mys.

please please please
sluuuuuuuuuuuuuuuuuuta regna, jag orkar inte.

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0