rain drops of jupiter.

Jag undrar om jag gjort gud nånting, eller om jag retat gudarna.
För nu har vi försökt fixa en sån här myskväll som förra året den som
ble as kanon, med lyckat väder o lyckad stäming två gånger, först i måndags
då vädret lovade uppklarning mot kvällen men det sket sig, och nu ikväll
när det skulle varit fint väder, så skiter det sig igen. Jag blir ritkgit trött
på inget och trött på allt. Jag har verkligen lusten att slå gud just nu.
sådär hårt så att man får skuldkänslor efteråt, ja jag ska fan klättra upp o slå till.
För jag var så sjukt taggad, jag var på så sjukt bra humör tills nu.
fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuck.

Kommentarer
Postat av: carre

BELLA!
jag håller helt med, jag blev fan riktigt taggad när man fick höra att vädret skulle bli fint, och att vi skulle mysa med engångsgrillen osv!
fuck, så typiskt

2007-07-13 @ 15:04:17
URL: http://carolineilola.blogg.se

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0