rebella

idag var jag o becca ute o gick igen, vi har verkligen varit hurtiga senaste
tiden vilket känns as bra för sist grejjade vi inte det där lika bra.
och ikväll ska jag cykla ubby runt med mamma, om det blir så nu för vi
ska hinna med o färga mitt hår också och hon har typ fått Borelia så hon
måste till doktorn jätte bra. Jag klippte mig iaf idag, senast var i vintras liksom
men det försvann inte så jätte mycket, eller jo nu när jag ser efter så är det
fan bajs kort. ursch jag får nästan tårar. Min frisör hasde iaf lika problem
hon vill heller inte klippa av sig, men hon gav mig lite medlidande o sa
att om två veckor kommer det kännas bättre. jamen vilken jättte lättnad.
inte. sen sa hon att jag inte skulle andvända det hårsprayet jag andvänder
för det behövs typ fem tvättar för o få ur det ur håret, och det sliter as mycket
på håret också kul eftersom jag knappast inte visste det. sen lovade jag mig
själv att börja sköta mitt hår, för det är nog lite min kärlek., kanske en av dom största.
i veckan skulle jag vilja göra så mycket saker, men imorn ska jag iaf få
träfffa caroline en sväng, as skönt. sen på torsdag ska jag nog till Åland, och
i helgen blir nog våran tältning av så jag hoppas på att det blir så.
kanske hinner med bio också om jag har tur.

det är nånting med din röst, nånting som får hjärtat  att bulta, händerna att skaka.

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0