so I can shake you

idag hade jag tänkt att åka o se på bio med emma, men hon verkar inte vilja.
Eller jag vet inte för hon svarar iaf inte, hur som helst hade jag dessutom behövt
lämnat tillbaka mina nya skor, eller försöka byta storlek bara. Men icke sa nicke.
& just nu känner jag att min kropp inte orkar av, inte mitt huvud heller.
Mamma ville ut o springa ikväll men jag har inte haft någon sån där kick på as
länge nu, sån där som får verkligen hela kroppen att pulsera och benen skriker
ruuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuun.  och det kan nästan vara det skönaste som finns.
Nu ska jag knapra lite Ipren fast jag inte får, men mitt huvud orkar inte ens tänka
så det är den värd för stunden iaf. sen ska jag ändå försöka få tag på emma för
jag är så ritkigt as sugen på en bra film, först OC. season 3.

kom tätt intill det är okej.

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0