åhhh no.

Dagens låt: Kristian Anttila, typ sockerläpp as bra.
Dagens ord: fuck.
Dagens frisyr: utsläppt och luggen hur som helst.
Dagens smink: lite allt, inte så mycket.
Dagens händelse: Tappade min plånbok. 
Dagens planer: gå på Cirkusen som är här, sen plocka blommor till midsommar stången.
Dagens vill ha: massa kläder.
Dagens mening: "vem fan är du?"
Dagens saknad: typ sofie.
Dagens drog: iinte en skit drog
Dagens tråkigaste: at jag tappade min plånbok kanske
Dagens roligaste: gull inez med pojken i affären. shises.
Dagens finaste: hamnen, måsarna. aaah
Dagens sämsta: att mitt huvud och min kropp gör så jävla ont
Dagens bästa: att imorn är det midsommar & att de snart är väddö
Dagens sötaste: en as söt parkeringsvakt. mjaou
Dagens dricka: vatten, vatten, vatten, ramlösa.
Dagens köp: leggins, mousse, tunika.
Dagens telefonsamtal: pappax7 & caroline.
Dagens sms: inget.
Dagens mat: Baguette med tonfiskröra.
Dagens skratt: vet fan inte.
Dagens sjukt:
Dagens kärlek: jag vill pussa på han nu nu nu.
Dagens mående: jag skulle nog säga att jag är deprimerad.
Dagens tips: orka orka orka.

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0