bad day

Jag har bajs tråkigt så är tvungen till o göra en sån här igen.
Jag vet inte varför. jag behöver dessutom nånting vettigt o göra vad som helst.


Vad tänkte du när du såg dig själv i spegeln första gången i morse?

hjälp!!

Hur mycket kontanter har du på dig?
37 kronor

Vilket ord rimmar på "test"?
Fest

 Favoritplanet?
solen

Vem ligger fyra på missade samtal-listan på din mobil?
Linus.

Vilken är din favoritringsignal på din mobil?
festmetoden

Vad har du på dig på överkroppen just nu?
brunvit t-shirt.

Sätter du etiketter på dig själv?
va nej? eller va.

Vad är det för märke på skorna du har på dig?
diesel strumpor.

Ett ljust eller mörkt rum?
ljust.

Vad gjorde du vid midnatt?
låg i ett tält och ringde till panna med sofie, joakim, fredrik
vi sjöng jamåhon leva för henne. grattis.


Vad står det i ditt senast mottagna SMS?
jag älskar dig kan du fatta det?

Var ligger ditt närmaste Seven Eleven?
stockholm?

Vilket uttryck använder du mest?
fan & men va

Till vem sa du "jag älskar dig" senast?
panna.

Vilken pälsbeklädda sak rörde du senast?
jockes tiger. jag fick sova med han inatt.

Hur många olika sorters droger har du nyttjat de senaste tre dagarna?
en.

Hur många rullar film ligger och väntar på att bli framkallade?
ingen.


Vilken ålder har varit bäst hittills?
 typ femton år. nu


Din värsta fiende?
usama.

Vad har du för skrivbordsbild på datorn just nu?
Foto på en vit lilja och två blå rosor som jag fotat själv.

Vad var det senaste du sa till någon?
DU HAR TELEFON PAPPA.

En miljon dollar eller förmågan att flyga?
EN MILJON DOLLAR.
 
Gillar du någon särskild lite extra mycket just nu?
lite för extra mycket just nu ja.

Senaste låten du lyssnade på?
She will be loved.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jaa, det är äkta kärlek! Man får en tår i ögat ^^

2007-06-17 @ 23:58:29
URL: http://sayitall.blogg.se
Postat av: lisa

då tycker jag absolut att du ska se den :)

2007-06-18 @ 00:28:12
URL: http://lisagood.blogg.se
Postat av: Milla

kul lista :)

2007-06-18 @ 12:42:37
URL: http://milluska89.blogg.se/

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0