Barnens ö

tänk att jag inte kunnat vara utan dig i min tankar i tre dagar.


klassresa. barnens ö tvåtusensju. drippdropp.
Det var helt klart sjukt fint och sjukt mysigt. verkligen sjukt bra.
men min klass, ahh hjälp vad jag kommer sakna detta sjukt mycket.
jag får tårar, jag vill inte. verkligen inte. This is to good to be true.

Day one.
Först åker jag till Arlanda stad för o följa med mamma, så kommer jag på
att jag glömt bikini och får desperat leta efter en. Jag hittar inte ens någon sjukt
irriterande så vi åker till rimbo och då står caroline & Emma  vid station.
Det var för det första sjukt varmt och jag hade redan fått ont i huvudet såklart.
så vi gick in på konsum köpte Loka sen gick jag till Apoteket och köpte Ipren.
haha, det var typ en typiskt mig grej. jag blev lycklig iaf över att jag kunde köpa haha.
sen kommer typ alla, sofie, jessica, jonas, linus, nippe, robert, jessica, sara, anna.
Sen kommer bussen och jag hatar det där med packning ursch. sen ringer Anna o
säger att om bussen börjar åka måste jag stoppa den. herregud, men den åkte inte
tack o lov. vi snackar om vad som ska hända på barnens ö, alla sjukt fina kort vi måste
få osv. sen är vi i norrtälje och när anna reser sig upp har hon satt sig i tugumi. HAHA.
hela rumpan full. MJAO! sen så får vi vänta i norrtälje en halvtimme och då köper vi glarre.
sen kommer bussen och vi vet ju inte alls vart vi  ska gå av, sen kommer vi till Barnens ö gård
där vi går av, blir en liten promenad och tillslut är vi vid vår gård. aaaaaaaaaah skit sött.
Där är jonas och robert för dom gick av bussen och åkte med jonas mamma.
vi börjar packa in allting i våra rum, bäddar sängarna osv. sen drar vi ner till bryggan för o kolla
läget. Fan va myyyys sjukt fint alltså. i sitter där ett tag o bestämmer oss för att åka ut
med båtarna. Vi åker över sjön o in på en klippa, där jag o emma badar. my god iskallt
sexton grader. sen kommer killarna ut också och efter en stund så åker Jonas, bea, alex,
anders typ dom till andra sidan barnens ö. haha och orkar typ inte ro tillbaka. Vi andra väntar
på att beckans mor o far ska komma med maten för vi är sjukt hungriga allihopa.
När dom kommer tänder i elden och sen  börjar vi grilla korvisar. aaaah gottis. japp!
sen är johan där, helt plötsligt bara. HAHA. fan va kul det var, vattenkrig på stackarn.
Linus och jonas har ju börjat dricka för länge sen så dom är typ dragna. anna o carro who knew.
EMMA ohmygod. herregud lilla fjun, hon är sjukt överdriven full haha. sen händer typ saker.
saker som jag verkligen inte orkar tänka på eller prata om. För det känns både dumt och tråkigt.
eller ledsamt. och fint på samma gång, ruskigt fina ord. jag grät mycket alltså. Emma tröstade.
shes god at that even if shes drunk. sen drar vi in i båthuset som finns nere vid havet, och det är
sjukt mysigt där inne. jag, linus, emma, sara, beckan o drippdropp sitter där och tänder ljus.
verkligen ap mysigt. sen går vi in och jag vet  fan inte men det är inte bra stämning.
JUSTE hur kunde jag glömma det blixtrade sjukt mycket 47 blixtrar räknade jag när jag satt ute.
och det regnade, haglade. shiises alltså. Jag var ute ett bra tag i regnet, med linus.
sen gick vi in o jag o Jessica satt uppe i soffan på "killarnas" och deras våning. Jag var övertrött och
var helt överdriven vi hade sjukt kul med drippdropp. sen kom dom där orden som jag inte
behövde höra då, små ord som blev så stora. jag drog, fan va sur jag blev. snarare ledsen. dumjävel.
sen somnade jag klockan fyra. goooooooooooooooooooooooodnight sweetheart goodnight.

Day two.
Jag blir typ väckt vid nio, halv tio. då har alla redan varit uppe o käkat frukost osv.
Men jag drar upp o käkar, hårt bröd. mums. sen så drar jag upp till rummet och lägger mig en stund
till, det behövdes garanterat. sen så kommer jessica och vi skrattade åt gårdagen. haha.
Vädret var typ kallt, eller blåsigt. Men solen tittade fram iaf. så vi gick ner till sjön jag anna, caroline.
vi satte oss o stekte lite. jag fick lite färg facktikst. bra. där satt vi typ hela dagen tills det var dags för lunch
pastasallad. mumsigt tycker jag. och så kommer pia och ritva (: dom är ju så jävla söta jag fick panik o
sprang o kramade om dom.hihi. Dom hade köpt hur mycket jordbuggar som helst som skulle va till
tårtan. det var lite meningen att vi skulle fira Linus liksom. han skulle fylla imorn. Det var fint av oss.
så dom gjorde tårtan och vi fyra var det typ dax o käka den. sen kommer Roberts och Nippes pappor
fyyyyyyyyyyyyfan. RONNY & Gösta. - MIN FARFAR HETER GÖSTA" yees. haha. ronny herregud
typ aldrig  träffat en skönare människa. sjukt nice. Jag carro och anna skulle göra middagen
sphaggetti och köttfärssås. det var massa o steka, o massa o koka. herregud. sen fanns det INGA
kryddor så köttfärssåsen blev lite smaklös menmen. sen var dax o dra till Bastun Gösta skussar dit oss
och det är as fint. det är hopptornet som jonas o dom pratade att dom rott till igår. åhh va fint. mysigt.
jääääävlar är igentligen rätt ord. När vi brudar pressat bastun ringer vi till jonas o frågar om dom
ska komma dom ska det, vilket innebär att vi kan få skuss hem haha. Ronny är med den här gången
och på vägen hem så frågar dom om det finns någon korv o grilla tills kvällen. den är slut svarar vi
så säger Ronny roberts far att KORV FÅR VI BIDRA MED SJÄLVA GÖSTA och en runkade rörelse.
HERREGUD. robert är han upp i dagen. och på tal om gösta o niklas. men gud, jag tog fel tre gånger
det va pinsamt men så lika var dom. japp. Linus carro o anna gjorde något dumt kanske. Jag träffade
dom där och sen så blev dom het vilda.  eller vet inte hur jag ska säga det riktigt. Menmen.
sen hände något jag hatar nu sjukt mycket, jag är så jävla besviken. Men sara o jessica tröstade mig.
fan va söta dom är. Jag hade nippes täcke som jag skulle få ha men det fick jag inte. haha. det luktade as gott.  ALLA ville typ sova men linus väckte alla hela tiden. fan va surt det blev. sen fick Ronny låna mitt
paraply och jag sprang in till huset. jag jessica, sara o nippe skulle köra anden i glaset. vilket inte
gick så bra men det va myset skull iaf. sen var det typ dax o sova. Alla låg nästan men kände för o prata
med linus en stund. hand gjorde mig ganska besviken igen igentligen så jag sket i han. dumt jag ångrade mig sen. men han var nog dumast där. ursch. dessutom du också. faaaaaaaaalska skit.
nejfan va sur jag är över det. Måste sluta grubbla på det. beacuse im in love alredy like you sad yesterday.
goodnight barnens ö for the last time.

Day  three
upp tidigt tidigt. vissa var uppe med tuppen vissa inte.
det var dax o städa vi visste vad som väntade oss. Men först frukost där typ allting var lensat. kul och jätte gott.
sen så gick jag upp till vårt rum började dammsuga och tillslut var det klart jävla dammsugare. sämsta jag
vart med om. sen så torkade Emma golvet och så var det rummet klart. sen hade jag mitt arbetsområde
som jag o Ronny lottade igår haha. Jag fick toaletterna badrumet, duscharna.  fyfan. Till min hjälp hade jag
bella, linus och henke. Henke va till hjälp o linus gjorde ett handfat men jag var nog duktigast. jag va stolt
över mig själv facktiskt. sen kom inspektörerna och skulle kolla vi blev klara tidigare än väntat så vi kunde ta en
tidig buss. vi började gå o så satt vi allihopa och väntade på bussen. När den kom blev jag orolig för jag skulle
av vid våran sommarstuga för mamma o pappa o Inez var där. Jag hoppade av vid Rangarö som pappa sa
men det va typ fel, inte mycket fel men hur skulle jag veta liksom. sen gick jag en promenad o sen va jag där.
haha. Min gulletjej inez var där och det va mys. det är mys. "PÅ VÄDDÖ TRIVS ALLA"  ica supermarket.
sen kom vi hem och jag hade somnat i bilen så jag vaknade där vid halv två av att Emma ringde. haha
sen så gick jag in o kollade på John tucker must die. så somnade jag igen, och vaknade nyss.
ja jag har inte sovit bra, inte mått bra. MEN FAN så kul det har varit, fan så mysigt det har varit.
this is a memory i never will forget.  niofyra långsjö tvåtusensju. hjälp ni är det finaste.


Fredag den femtonde. slut på nian. slut på gammla tider. slut på glädjen som dom människorna där sprider.
jag trodde aldrig jag skulle bli så ledsen av att sluta nian, av att lämna alla. ni är det finaste jag vet.  jag ljuger inte.
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah minnen. minnen. niiiiiiiii och jag och vi och oss. always. två dagar kvar.

Kommentarer
Postat av: jessica bäckström

Asså faan, när någon frågar om min förra klass så brukar jag inte va så posetiv jag gillade det liksom inte men nu har jag en så bra klass. men nu när jag läser detta så fan va jag saknar er jag saknar tiden på barnensö och alla stunder då vi gaddade ihop oss... asså dripp dropp för fan.. tycker verkligen om dej bella och glöm aldrig det...

2008-01-19 @ 10:31:13
Postat av: jessica bäckström

Asså faan, när någon frågar om min förra klass så brukar jag inte va så posetiv jag gillade det liksom inte men nu har jag en så bra klass. men nu när jag läser detta så fan va jag saknar er jag saknar tiden på barnensö och alla stunder då vi gaddade ihop oss... asså dripp dropp för fan.. tycker verkligen om dej bella och glöm aldrig det...

2008-01-19 @ 10:32:29

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0