jag vet inte själv.

Jag tror att jg gräver ner mig i saker, i för stora saker
saker som jag ser som små saker, saker som gör förbannat
ont att gräva ner sig i, sådär ont så att allting känns, varenda liten grej.
Jag tror att jag har förälskat mig för mycket i en person som jag
igentligen inte vill förälska mig i, förälskat mig på ett sätt som bara jag
förstår mig på, och det gör för ont, allting. ja det gör för ont.
Ett enda ord, ett enda svar, en enda kyss. kanske en sista skulle sitta fint.

Men igår fick jag mitt besked, skolan. jag som varit så sjukt nervös
och verkligen ställt in mig på att inte komma in, jag kom in.
fan va sjukt glad jag blev ,tårarna rann, mammas också. hon blev så
glad för min skull & jag ringde direkt till sofie jag var tvungen.
världens bästa sofie & världens bästa jag, we did it. fan va bra vi är
hon och jag. yes, nu är min framtid spikad. Frisör sundbyberg SOFIE ANDERSSON.
jag tror fan inte att min gymnasie tid kunnat bli better then this.

Dessutom var det massa rea på H&m och mamma var stolt över mig så
jag fick beställa lite kläder, jag so precis beställt. så jag är överlycklig nu.
och på Tisdag yes nu den tredje juli är det min födelsedag. det pirrar sjukt mycket.
Efter det ska jag o handla en massa, en ny jacka och massa smycken YES

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0