mother im a good looking.

-DU måste vara sveriges kåtaste människa. & tro mig jag vet.

kåt på vad. alltså okej jag kan bli galen på saker. typ smågrejer.
eller killar. och vara det i säkert veckor som nu. aaaaaaaahhh.
Men det är inte o vara kåt. nej för kåt är helt andra saker shiit.
det var inte skit kul ohnej. Men det var ganska mysigt ändå, rånäs.
jag gillar fan o bo här riktigt mycket. åhhrockapå. jag är dessutom hippie.
eller hiphoppare. va? aja. det var bra musik alltså tyå gammal musil.hah
och massa Algare. haha. läääääckert. och jag som vart kär i mer än hälften
sen satt en "kille" ute på bänken som johan kände han ropade på
johan och så kom johan tillbaka o sa att han hade sagt - vad är det där
för snygg brud i svart svart fodral. haha omg. Men jag tackade för det.
Jag dansade med tony det hade vi planerat i säkert en vecka. haha
han var för bra för mig menmen. sen frågade David om tony hade raggat
på mig hela kvällen o det hade han ju facktiskt gjort.
sen träffade jag simon där. kul o se han, fast shysst första intryck. jaja
Bj. så jävla het förstår inte hur det går till riktigt alls. men het tro mig yeees.
sen kom Micke o jimmy dit också, pratade inte så mycket med dom igentligen
efter kommentaren jag fick av jimmy. så klart, och jag ångrar mig lägg nerit.
ochsen så dissade jah igen. inte dom utan han. så typiskt mig, och nu ångrar
jag mig. precis när vi drog så kom Fruddiegull tråkigt hade velat umgåts med
han ett tag facktiskt. kunde ju följt med jockis hem för han hade en hundis där åhh.
men jag skippade det behöver sömn efter mammis fäst så jag gjorde rätt.
Är ganska stolt över mig själv att jag klarat av o gå hem haha.
fredrik va inte så trevlig som  vanligt så jag tycker inte att det gjorde så mycket,
nej fan heller.  jag ska fan sluta bry mig, som varje gång den där sätts mellan
mina fingrar tänker jag nej fan vad jag gör jag, för din skull. du kan dra, på något sätt.

Nu ska jag antaligen skriva sms hela natten och kolla på Hata Göteborg.
kanske drar till med en oc också. för jag vill myyyyyyyyysa ner mig i det.


och mamma är säkert nöjd.


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0