one year.


Fingertoppar som rör vid varann.

idag är det ett år sen vi konfimerades. herregud. & om en månad
fyller jag sexton. haha wey eller yeah. eller ja. niice. 30 dagar.
tiden går snabbt. ibland lite för snabbt. det betyder också
att det var över ett år sedan som jag nog blev förälskad i dig.
verkligen förälskad. Jag vet inte varför men det är alltid något
som drar mig tillbaka till dig. tillbaka till då. dina händer.
haaaaaaaaarmoni. Jag har blåsor i munnen & något med käken
så jag mår skit dåligt, verkligen skit. och det är ett faktum att jag
skulle få det nu, eftersom det är bal på tisdag. Men herregud
vadå bal, känns helt sjukt. Men det ska bli riktigt roligt, fruktansvärt.

Min kavaljer johan. hihi världens bästa karlsson. åh va sötit.
nu ska jag fortsätta kolla på oc, det får mig att tänka så mycket på dig.


ibland önskar jag att du är sådär underbart nära som bara du
kan vara, och sådär underbart nära som bara du brukade vara.

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0