this is not rånäswood

Cirkus Europa i rånäs. haha herregud. jag var där yes!
Jag gjorde det mest för min lillebror och såklart för att det ska fortsätta
bli nånting i rånäs, man måste ställa upp på sånt här. facktiskt, annars ingen
äkta rånäs bo, var det inte så du sa peter? haha. det stämmer helt klart.
Cirkusen var väl sådär, inez tröttnade på en gång men cirkusen bjöd på två
heting brorsor? damn. MISCHA. kärabarn, hett hett hett.
och dessutom fick jag en liten kramis, haha. han va as het på det han gjorde.
balanserade på hakan, sju stolar plus en liten grabb. ja dom va duktiga okej.
Nu ska jag ut o plocka några sista blommor till midsommarstången imorn
där ställer jag också upp fast jag inte borde, eller ska. jag är ganska stolt
över mig själv. I do it for free. sen ska jag vara hemma tills nio då LAS VEGAS
börjar, aaaaahhh har väntat i sju månader. fyfan va jag är taggad för det.
sen ska jag sova, sen är det midsommar, rånäs festplats.
Ja det är ju facktiskt sjukt mysigt där nere, även om det inte är nånting speciellt
jag ska dessutom dansa runt stången med inez älskling för första gången det
är nånting STORT! jag verkligen älskar det. överdriven? ohnej. tro inte det. sista ordet går till
miiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiischa  & feeeeestliga midsommar.

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0