time for siesta.

klassresa imorgon måndag.  ahhh time for siesta bada festa.
Jag och jessica var o handlade idag det var fan ganska kul.
Jag har aldrig handlat på det sättet själv, kändes som jag var femton
barns mamma på heltid. ahhh my gods. får inte hända.
vi fixade nog det där ganska bra iaf, skit nicigt billigt dessutom.
Nu har jag packat fast jag vet inte om jag är klar riktigt, har iofs tid på mig
imorgonbitti. eller nej inte nu längre smaaaaaaaaaaaaart. hoppas allting är med.
Det blir myyys, barnens ö. eftersom vi är barn, som ska ta farväl. jag hatar det.
allting med farväl jävla skiit. Men vi ska NJUTA, jag ska njuta av den sista tiden
med min skööööna och underbara klass. yeeeeeeeeeeeeeees! i love it.
Five days left.  it will be maybe the best five days in my life. i relly hope that.

För nii har nog gett mig vibrationer som ingen annan gett mig.
tack så jävla mycket, verkligen jäääääääävla. fan va underbart.

image121

Kommentarer
Postat av: Anonym

jaaa ahuuu fyfan, slut på alla komentarer och skratt
:*(

2007-06-10 @ 22:23:59
URL: http://paanna.blogg.se

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0