vill alltid synas & höras mest.

Honey why you callin me so late, It's kinda hard to talk right now.
It's funny that you're callin me tonight, and yes I dreamt of you too
Does she know your talkin' to me? Will it start a fight?

imorn är det väddö med alla mina älsklingsbrudar
det är något vi planerat så jävla länge nu och imorgon
är det dax liksom. okej att allt vi planerat inte är så som
vi sa just nu men det blir säkert ap bra ändå (:
Farmor är så jävla gullig hon erbjöd sig till o med o skussa
ut oss liksom, och att vi kunde ta toapapper från dom.
söööööööööötingfarmor min. Jag caroline o pannis var o
handlade för ettt tag sen, jag kunde se oss framför mig om typ
10 år när vi går där men med barn i vagnarna låt det bli så. snälla
Vi var på knutbykrog o käkade nyss o den där mannen,
serveringssnubben ja kära på han alltså och heting snutarna
utanför. ahfan världens kryllar ju av sånna "snutar alltså".
Nu ska jag lyssna på min älsklingslåt tänka lite på han &
samtidigt packa en massa, för imorn gäller det. myyyystime
med dom bästaste människorna jag vet.

yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeees.

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0