you can make it

Dagens låt: Hinder- my room
Dagens ord: fan
Dagens frisyr: päckel.
Dagens smink: inget smink.
Dagens händelse: tårar.
Dagens planer: vara barnvakt
Dagens vill ha: Massa nytt.
Dagens mening: jävla skit sak, eller vafan det nu än är.
Dagens saknad: Fruddie.
Dagens drog: INGEN.
Dagens tråkigaste: Att min mage inge pallar.
Dagens roligaste: inget än så länge.
Dagens finaste: words.
Dagens sämsta: att alting känns så tungt.
Dagens bästa: Att om tre dagar är det min födelsedag.
Dagens sötaste: joooooohan.
Dagens dricka: vatten, vatten, vatten.
Dagens köp: Loka och tuggimu
Dagens telefonsamtal: mormor
Dagens sms: inget.
Dagens mat: inget.
Dagens skratt: sötis marsvinen.
Dagens sjukt:
Dagens kärlek: jag vill kramas o pussas nu.
Dagens mående: feber & min mage. fuck.
Dagens tips: klara av.

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0