zero

idag har jag varit i stockholm, jag behövde köpa lite saker och mamma o
camilla skulle ändå in. Beccis va med in på bussen hon skulle till dansen
& vi skämdes nog både två lika mycket över dom två som gjorde oss sällskap
herreugd yes. sen drog iaf becca och jag på egen väg, sen skulle jag käka med
huliganerna och när jag skulle träffa dom tror jag att vinet hade börjat värka
för dom fattade inte vart jag var eller vart dom själva var, överdriver jag nu.
kanske lite, men det var irriterande. sen åt vi iaf as gott mat, kycklingwok med ris
sen berättade camilla en massa skvaller, jag älskar det. så nu vet man typ allt
om allt o alla. as skönt.  sen var jag tvungen o dra skulle med bussen o möta caroline
i rimbo för vi skulle till norrtälje en sväng. Där hittade jag inte så mycket igentligen
men lite  blev det iaf. Nu väntar jag på käk, finns ingen hemma som kan fixa &
jag orkar inte själv, sen måste jag ge marsvinen mat fan inte mitt jobb men som sagt
måste. senare skulle tydligen Felix ha fest så kanske drar dit fast är jävligt slut efter
mitt magont  som varit sen i tisdags kväll nu och mycket mat har jag inte alls ätit heller
så kasnke blir en bra film och sen säääääääääääääääng. tack o hej leverpastej.

nu har jag börjat igen, eftersom du typ är noll.

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0