Break the silence

between us

jag mår typ värre idag. sjukt ont i halsen. kanske för att vi cyklade som dårar
hem inatt? haha. det var iofs ganska mysigt. eller natten är alltid jävligt mysig.
fin på något sätt.  Ja jag älskar den fan. hur som helst ska jag nog ner o kolla på
fotboll snart med Fredrik mats o tim? sen ska jag sofie o joakim se carros dansuppvisning
och sen ska vi se på Schlager. det blir mys för mig. jag behöver lite värme nu igentligen
mest av allt. Dom spider iofs jävligt mycket värme så jag tror jag kommer klara mig.
Jag är bajs trött också. jag låg uppe hela natten nästan och kollade på oc.
Eftersom man aldrig får nog av det. fan vad jag är besatt. sjukt igentligen.
Can you feel my pain?

Jag har nog saknat dig i nästan varje minut ända sen då.
det gör ont på typ hundra olika sätt.  Att se men inte röra.
Goodbye my lover, goodbye my friend you have been the one,
you have been the one for me. My heart was blinded by you.


Can you feel I?m in the air you breathe inside of you, so cold.

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0