Brighter than sunshine

ha det bästa livet du kan ha.

today har jag varit med sofie i stan.
Fan va skönt o se henne igen, det där leendet.
fan vad jag gillar henne. hon är för söt för att vara sant.
och vi skulle hittta Bob Marley grejer till fotot, som va slut nu.
fan jag är deprimerad över det.på riktigt alltså. det hjälper ju inte
mig precis. nej inte just nu. jag behöver inte det här. jävla nigg.
vi hade iaf mys. skönt o ses. på bussen satt jag brevid värsta nörden eller
typ. han va besatt i saker han också som jag. fast i data spel typ world of nånting.
helt sjukt. han luktade skunk också. dummer på mig fy verkligen.
sen så gick jag hem  från Rimbo  också jag var duktig. ja det tyckte pappa iaf. 
sen bjöd farmor  på mat, hihi hon är också ganska söt.
jag o far gick hem därifrån också eftersom han började bli vad
du nu än kallar det "vinglo"?  haha. jävla puckos.
nu ska jag fan kolla på oc. eftersom jag är besatt av det
på riktigt och jag ska nog gråta lite också. inte bara för att jag
alltid gör det till OC utan för att jag verkligen pratat om dig
 idag. och för att det känns så jävla mycket bättre. jag kommer kunna
gå vidare snart. jag känner det. och jag är förbannat stolt över mig själv.
det ska jag vara. säkert! dessutom  AND I FIND THIS BOY. today eller inatt.
skratta åt det. för då kanske jag kommer över det. jag älskar dig ditt helvette!!

och nu ska jag ta vara på tiden tillsammans med mina sköna bönor.  och jag ska
 fortfarande hata dig. eftersom det enda du gör är att " drive me crazy" fuck you fourever .....

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0