du darrar. jag med.

Tunghäfta, fummel och svettiga händer.


idag fyller fan fannylehehehetisalo babe år. hihi sextis. congratulations!
Vi hade facktiskt skit  roligt i skolan idag. jag o fanny. dance on the table.
B2, barre o pippin var med sen också. riktigt skit roliga. för att vi är sånna
roliga alltså. facktiskt inte för o skryta, fast jag skryter gärna om er. Ni är liksom bäst.
japp. Sofie o panna var borta idag. det märktes. Då behöver man alltid göra det
bästa av situationen. det kommer vara så nu ett tag eftersom pannaplutt inte kommer
 komma förns nästa vecka. fan va det suger. riktigt. sen hade vi iaf friskis & svettis hela
högstadiet (halva) alla var skit fula. kanske mest för att man ser ful ut då. eller vad säger
 du emma? vi kan vår grej iaf hon & jag. Emma är kär i johan nu också. hihi de är cute. eller
sjukt. sen köpte jag o hon jordgubbar, fan va gott det är alltså.
sen kom jok o så satt vi i bussen och pratade om hans störda "prao kompis"
han är för söt igentligen. sofie är också jävligt söt kanske just därför passar dom så jävla bra
tillsammans. för det gör dom. Jag sprang från affären hem också. för att sandra skulle ta tuben.
anus på henne. men de va skönt! du var fan lika söt idag. fan att jag tänder så jävla mycket
på dig. fan för mig. för det är mest jobbigt för mig själv. typiskt mig.varför handlar allt om du?
dina händer dom som jag  alltid gillat bäst. verkligen gillat. jag läste att man
 får iskalla händer samtidigt svettiga när  man är nervös. har jag rätt. kan jag läsa dig nu?
 fast jag saknar dom ibland, mer än ibland. och fan vad jag saknar dig. hur kan något så
nära vara  så långt bort? som att stå precis  brevid varandra. sjuka liv.  jag tänker inte på
roberto heller.  fast han är jävligt bra.  för allting han sjunger påminner mig om dig. jag
hatar att påminnas. vi inte är sånna som i slutet för varan. fan för det. fan för ett liv utan dig.
i love you and you and you and you!


Jag har börjat lärt mig nu. men jag darrar varje gång du går förbi
utanför, det tar inte slut fast det är slut. you take my breath away everyday. Jag är förälskad. förtrolllad. fångad. av dig. i dig.

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0