hejdlöst.

När vodkan gjort oss vackra!

ont i magen.fan! Mormor var här igår. vi kollade på bilder och filmer
från när jag och nick var med dom överallt med husvagnen.
hon och morfar. Alla sa jämt att jag var fast i honom. Ja dom hade helt
rätt jag var verkligen fast  i honom. den där gungan han gjorde till mig, den
som alla tyckte var så jävla bra. Mormor grät. jag har knappt sett henne göra det
men det gjorde hon iaf. och det var hemskt. just för att jag saknar honom lika mykcet
som hon. Fast det gått så jävla många år nu. jag klarar inte sånt där.
Men jag ska till hans grav idag iaf. länge sen jag var där nu. länge sen jag lämnade
brevet med typ tusen hjärtan på, det där brevet som jag skrivit ner nästan alla mina tankar
och minnen med honom. Mormor läste det en gång. mamma också. dom sa det igår.
jag vet inte om det kändes bra. Eftersom det mest var för mig själv o han. men dom sa att
dom tyckte det var så jävla fint så det tröstade. det kändes därimot riktigt skönt.
 Fast det känns så jävla dumt att jag inte vart där oftare. vid hans grav.
Men jag klarar det inte. tyvär.  jag bryter verkligen ihop.

och just nu känns det som att jag behöver dig lite extra.
dom där beröringarna och glädjen som samlas innuti mig när du är nära.
Fast jag försöker verkligen koppla bort dig och alla dom minnena.
Men det är något som är försvårt för mig. jag har aldirg varit bra på o glömma saker.

Fast nu längtar jag till sommar. Ska till götet med caroline fan vad jag ser fram imot det.
jag ser fram imot så jävla mycket annat också nu. så tårar vill jag klara mig utan.

     image48
                      KÄNN INGEN SORG FÖR MIG GÖTEBORG!


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0