i want you, and you!

Im not your friend, how would that be?


Jag känner mig ganska dum. mycket pågrund av små saker.
och på grund av dig. ursch.  Jag hatar din falskhet.
verkligen faaaaaaaaaaaaaaaaaalskhet. stick!
& för igår. dumma bella bimbo. well I guess i alredy know that.
Ikväll ska jag iaf ringa johan, kolla om han vill spela fotboll med mig
eller cykla till vattnet. haha för det är så mysigt där facktiskt.
och jag var dum mot han i fredags också eller svek. fan för mig.
Fast han tar alltid sånt där bra. ja han är bäst.
sen ska jag se kvällens sista oc. förallltid. jag klarar det inte.
nej för mycket tårar. jävla skit braiga OC.


jag vet att du sover, känner värmen från din hud.
bara lukten gör mig svag.

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0