kom tätt intill

du är as snygg.

jag mår fan riktigt dåligt nu. vet inte vem som smittat mig men
det kan vara sofie och det kan vara caroline. inte anna, nej så
får det inte vara. alla är sjuka nu & anna är sjukast.
Jag tycker så synd om henne. just för  att hon alltid är den som tycker
synd om alla andra, den som alltid tröstat mig.
fan va jag vill finnas till för henne just nu, krama om sådär som det var förut.
så att varenda liten grej känns. Men jag får inte träffa henne. hon är för sjuk.
Men vi ska fixa en överraskning till henne, för att hon är riktigt bra.

idag har jag mest varit sur över saker. saker som har med dig att göra.
mest. saker som att du facktiskt inte ljuger för mig. men att du inte gör det.
fan det är sjukt jobbigt. jag har nog aldrig riktigt fattat det där med kärlek.
ikväll ska vi hem till fanny, ska fira henne.
det blir säkert as mys. men jag vill inte cykla hem. jag hatar svarta kvällar etersom
sist var med dig. det var så jävla tryggt. jag är alltid jävligt trygg med dig.
RÄNÄSRIFFA. be there!


är jag värd dig?

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0