loneliness

Det är mitt eget fel.

var försiktig du har mitt liv i din hand.

Jag står utanför ditt fönster varje kväll bara för att säga att jag
aldrig, aldrig känt mig så ensam.
vad vet du om att inte längre vilja vakna?
du vet ingenting. Jag vet nog inte speciellt mycket jag heller
men det trötar. vadå tröstar? nej det gör det inte helt fel, ingenting tröstar igentligen.
I din säng, jag tror du grät och sa " Först skratten sen dom där tårarna".
Jag blir hellre ensam än lycklig med nån annan.

Det där var bra nätter.
Det där var fina nätter.
Det där var bra dagar.
Det där var fina dagar.

Det där var dom bästa stunder i livet.

jag behöver dig, mer än vad jag vill ha dig.
Det gör ont att veta men lika ont att undra.

anna, min sockerpulla. fan va orolig jag är för dig. jag är orolig för
mig själv också just därför måste du bli bra. det känns jobbigt.
i miss you också. fan för livet ibland.

Dig skall jag älska livet ut, dig har jag kär!

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0