she was black.

BLAAAAAAAAAAACK. BLAAAAAAAAAACK. BLAAAAAAAAAACK.
she was black, she was big. going bisurc dancing like a pig!

okej, jag brukade älska svart. typ söta små glansiga blusar osv.
men mitt hår. jag är besatt i mitt hår & nu vill jag dra av mig det.
det gör typ ont i hela kroppen. Mamma tyckte iofs att det var fint, Linda
också, hon är alltid så snäll o söt. Fast igår planerade hon att sälja mig
till Elefantmännen i Thailand i höst haha. Vi pratade om min bal också
om hur svårt jag haft o hittat klänning, Maria hade en jätte fin 50-tals klänning
hemma, det som är mode nu. jag hoppas verkligen att den passar mig!
Tänk att jag var helt besatt i dig för ett tag sen, sådär besatt som i mitt hår
och då är det fan riktigt jävla besatt. shises my god jag måste skärpa mig.
jag måste börja prioritera göra framtidsplaner? jävla bullshit. jag hatar sånt där.

och jag brukade älska det här men nu vet jag hur du blir.
I liked you anyway. you were kind to me.

det kanske är fel, men en bra metafor!

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0