She's kind of weak

I'm shaking again


okej. Fotot? nej det var fan inte lyckat. riktigt värdelöst.
stackars våra grabbar som igentligen skulle vart skit bra. fan också.
och för att vi typ var åtta stycken. hej 9:4 såklart. det är verkligen våran klass. typiskt.
anna o sofie var inte med heller. fyfan. vi som hade planerat i säkert ett år.
och för att jag är så missnöjd med mig själv. eller. jomen det är jag facktiskt.
och igentligen att jag inte vill köpa det där kortet men det måste jag.
Det är något man måste liksom. PAPPA BETALAR, right carolinealexandrailola?
Fast är ganska stolt över att jag klarade nationella i matte. jag som är sämst.
Jag borde vara stolt. johan sa det.
så jag försöker verkligen vara det. i will. jag är riktigt lycklig nu ändå.
Jag vet inte varför, men det första jag sa idag när Magnus ringde o frågade hur det
var, var SKITBRA. han skrattade. - vad är det som gör att det är så bra i detta väder?
måste vara någon speciell ny grabb  nu igen?  haha han är alltid för rolig och dum.
Jag vet nog igentligen inte själv. för någon ny pojke är det ju inte.
det har nog med helt andra saker o göra, saker som vänner. småsaker.
tex. att se hur en blomma blommar eller en björk för att så mycket ger kännslor från
midsommar, poodels osv. Fan va sommar 2006 var bra.
Jag umgicks mycket med Fredrik och Joakim då, det var ritkgit mysiga stunder.
dom är så jävla söta och snälla. ja sommar tvåtusensex. herregud.
Fast vart är fredrik nu för tiden? vi pratade om det i helgen. tråkigt alltså.

Nu ska jag ut o springa snart, mamma tjatar. sen ska jag nog lägga mig i min säng.
den är nybäddad. Det är fan alltid det bästa. verkligen. jag vill ha varm choklad och
scoones också. Fast jag bakade ju det igår så mamma blir säkert jobbig på mig.
haha. sen ska jag skriva lite i min bok också."som om livet vore en slags kärlek".
Den som ingen vet om. tills nu. let's se whats going to happend. 



vi kan väl leka doktor du & jag? dunka mig gul & blå! 

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0