svik inte

jag måste vara galen.


HAR DU NÅGONSIN GRÅTIT ÖVER EN POJKE?
Ja herregud. för mycket.

HAR DU LJUGIT FÖR NÅGON?
ja. fast mest över något jag själv inte fattade.

HUR MÅNGA GÅNGER HAR DITT HJÄRTA BRUSTIT?
riktigt ordentligt. två gånger.

HUR MÅNGA SKIVOR ÄGER DU?
Massor.

HUR MÅNGA GÅNGER HAR DITT NAMN VARIT I TIDNINGEN?
en iaf. när jag sprang brukslunken.

ÄRR DU HAR PÅ KROPPEN?
på magen.

NÄR ÄR DU FÖDD?
Den tredje juli. 1991

VAD HAR DU GJORT IDAG?
sprungit. ätit flingor och kollat på OC.

VAD VILL DU HELST HA NU?
kärlek från han.

HAR DU NYTVÄTTAT HÅR?
Nästan.

VAD LUKTAR DU NU?
haha va. typ tvättmedel.

NÄR BLEV DU FOTOGRAFERAD SENAST?
onsdags kanske.

VILKET ÄR DITT LIVSMÅL?
Att jag levt livet.

VAD HAR DU FÖR PUDER?
va? puder.

HAR DU ANDVÄNT NÅGON HÅRPRODUKT?
haha. för mycket sånt.

SAKNAR DU NÅGON NU?
Ja. verkligen saknar någon jämt. för mycket.

NÄR VAR DU I EN AFFÄR SENAST?
i går

MÖTTE DU NÅGON DU KÄNDE DÅ?
nej.

TYCKER DU OM DINA GRANNAR?
dolly och ansi? nejtack.

ANDVÄNDER DU ICQ ELLER MSN?
Msn.

HUR MÅNGA DATORER FINNS DET I DITT HEM?
fyra.

NÄR FICK DU EN PRESENT SENAST?
i fredags. en blomma av jonas. jag såg det som en present.

VAD DRACK DU SENAST?
oboy.

VILKEN ÄR DIN FAVORITFÄRG?
Brun.

SÄMSTA FÄRG DÅ?
orange.

HAR DU BLIVIT HOTAD VIA TELEFON?
japp.

VILL DU HA BARN?
Jajajaja.

VAD HAR DU FÖR KLÄDER PÅ DIG?
fannys byxor och ett linne.

GILLAR DU TV- PROGRAM?
älskar.

LÄNGTAR DU TILL DIN FÖDELSEDAG?
beror på. men ska fira med anna så det ska bli kul.

SKULLE DU VILJA HA SILIKONBRÖST?
japp.

HUR MÅNGA HÅL HAR DU I ÖRONEN?
fyra.

VEM BEHÖVER DU MEST AV ALLT JUST NU?
han.

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0