thats not all.

baaaaaaaaaaaaalbaaaaaaaaaaalbaaaaaaaaaaaaal.
always something. Men jag har hittat klänning nu.
okej den var bajs dyr, och känns deffentivt skit onödigt.
verkligen, mår nästan dåligt över det liksom. dumt att pappa ska
behöva betala det. Men den va fin, tror jag? haha. ska hämta den på måndag.
Får se vad jag ska göra med den sen, kankse gå på bal igen. hah.
sen måste jag ha sjal & väska också, det ska jag fixa med caroline på fredag.
sen är nästan allting klart. skönt! varför ska pengar avögra så mycket.
jag hatar pengar samtidigt som jag älskar det. sjuka pengar. sjuka liv.

imorn äre skansen med klassen. fan va mysigt. jag älskar det.
hoppas verkligen på att sverige ger oss lite solsken på soliden iaf.

Nu ska jag prata med min mor om kläningen eftersom hon tyckte den va för dyr.
ska försöka komma på några bra kommentarer o komma med. så typiskt mig.
Men måste bli på bra humör, mammi också. pappi alredy is that.


Man kan äga.


Kommentarer
Postat av: Sara

Ångrar att jag inte köpte en dyr fin klänning på min bal ;(

2007-05-29 @ 18:17:16
URL: http://outrageous.blogg.se
Postat av: izabella

åhh jaha ;/ antar att jag kanske kommer känna efteråt att det bara var ett bra köp då (:

2007-05-29 @ 20:23:58

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0