true love is suicide

you should have given me your wings by now
Maia Hirasawa. yes i like her.


Two days past eighteen
säg mig, är du glad idag. mår du lika bra som alltid idag?
Jag hoppas du mår fint. att du ska höra av dig snart och säga att det är så
att allt är fint med dig. du kanske har bytt frisyr. Fast du passar bra i din. den klär dig.
jag hatar nätter. sömnlösa nätter. jag har inte sovit bra sen du och den natten.
och ibland önskar jag verkligen att jag aldrig hade träffat dig den kvällen.
I'm still awake writing this song. I don't love him, winter just wasn't my season..
För jag mår fan inte bra. mamma sa det till mig igår också. och hon har rätt. det har hon alltid.

but my friends. mina älsklingar. typ mitt liv. jag som säger att livet är skit.
ni är iaf bra  typ hur bra som helst. som alla blommor jag älskar.
jorgubbarna som smakar kärlek.  ja ni är jävligt bra. tack för att ni finns och för
att blommor & jordgubbar finns. SÄKERT!
Anna är fortfarande borta. vafan. det är säkert också en orsak till att man mår som man mår.
Jag kan åtminstonde försöka inbilla mig det.

but words can't say what a love can do!

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0