great holiday

Bra start på semestern!

  • solbränd
  • äckel ont i käften
  • fyratusensjuttiotvå myggbätt stora som apelsiner
    varavsju av 357 stycken av dom sitter i mitt face.
  • ännu mer solbränd
  • hur mycket flagnig som helst.
  • & tillsist ännu mer äckel ont i käften!


okej. jag är jävligt glad över att jag får vara där jag är just nu. och jag har nog
aldrig varit på något finare ställe i hela mitt liv så ja, jag är jävligt lycklig över att
jag är där jag är, men mest av allt önskar jag att jag var hemma, i min säng, med
mina lakan, i dina armar, utan äckel ont i käften, utan myggbett stora som APEL-
SINER och precis sådär blek som en  riktig svenne ska vara. & det är en extrem
smärta, faktikst. helt galet.

Nu har jag iaf varit på fyra olika apotek & ingen kan ge mig någonting vettigt mot
skiten, vilket ingen i sverige kunde heller but still. Ja har iaf fått någon smörja som
jag ska ha i min äckel mun på mina äckel blåsor & på tandköttet som lagt sig över
mina tänder, inte fräscht nej jag vet. och det hjälper inte ens litegrann, pappa brukar
hjälpa, och nu har han skämmt bort mig överdriver mycket & inte ens det kan få hjälpa
sådär jätte lite. Ibland är det nog okej att tycka lite synd om sig själv, så jag passar
på nu, för såhär ont har jag aldrig haft i hela mitt liv eller mitt brutna ben slår inget, men
efter det då. och jag har konstant trött, mamma anser att det beror på att jag inte äter
och kanske har hon rätt, men hon oroar sig alltid överdriver mycket, ja sådär mycket
att hon blir sur. Nu är IPREN slut ockå, hur ska det gå med min mun som inte går &
öppna mer än 1 cm. Ja jag erkänner jag tycker synd om mig själv & jag saknar allt at home.
Igentligen var det här mest som en liten tröst åt er där hemma, eftersom ni lär tro att jag
har det underbart, vilket jag inte har. så njut lite av det nu.

jag fick assistera fotograf på ett bröllop här nere igår, en timmes bilresa mot ingen-
stans men till ett helt sjukt fint paradis, en helt öde strand bara brudparet, prällen & jag.
och så var jag ett tusen kronor rikare, perfekt tills kvällen då  vi ska till Karon beach.
& min kära det fanns en plats kvar där, en plats för dig & mig. det bara vara så.
jag saknar dig, och dig och dig och dig och dig. och dig.


my neighbour is fucking hot man, and guess what, he wants my panties on his rail.


Kommentarer
Postat av: A

jag saknar dig

2007-11-22 @ 18:56:33
URL: http://paanna.blogg.se
Postat av: S

kom hem nu!!! Snälla jag ber dig. jag klarar mig inte utan dig håller på att gå in i en deppperiod.

2007-11-22 @ 21:43:46
URL: http://frokenandersson.blogg.se
Postat av: Anonym

men älskling, låter inte alls så bra som man tänkt!? hoppas att det blir bättre iaf. saknar dig

2007-11-23 @ 15:13:20
URL: http://carolineilola.blogg.se

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0