snö

hej mitt vinterland.

igår var dagen fullspäckad, sen var det derby. norrtälje- rimbo.
ganska mycket drag? lämnar det så faktiskt. Fast att sitta med svettiga
hockey killar i bastun kan ju vara så nice så man måste nämna det?
sen kom jag hem, gick inte till karlssons min mage orkade inte det så
lag mig i min säng och såg på I know what you did last summer, sen
somnade jag o vaknade vid halv fyra av att det var snö överallt. fick
värsta pirret & klädde på mig och gick ut en sväng, behövde komma på
andra tankar, när jag vaknade igen sen spöregnade det. jätte kul.
men nu har iaf årets första "riktiga" snö kommit. du kysste mig nyss
det kommer bara leda till nått ont ändå.  &
återigen är jag där igen, när
man måste välja mellan nånting som deffentivt inte går att ävälja imellan.

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0