det är mitt eget fel

vad som än hände med mitt hjärta.

idag kom första årets första snö, vilket betyder en massa olika saker. framför allt
kyla. herregud det är förbannat kallt halv sex på morgonen och det är fan inte bättre
halv sex på kvällen. idag försov jag mig och glömde mina saxar osv, faktiskt första
gången så kändes inte så jätte jobbigt. tur att vi inte började med nytt klippsätt idag.
efter skolan skulle jag fixa pass och ta spruta. passet orkar jag inte ens tänka på.
sjukt äckligt, och min namnteckning. det första min far sa, var iaf att jag såg ut som
en kriminell fast jag var typ ett år (namnteckningen) så jävla pinsamt. ångrar att jag
inte gjorde om skiten nu, men orkade verkligen inte just då hade så mycket annat
i tankarna. när vi kom till vaccinerings grejen så var det typ tusen folk framför oss.
en timme väntade vi nog och så stack det. pissigt, sen åkte jag till grind. tyvär blev
det inte bättre idag heller, men jag försöker verkligen jag har lovat oss det och det
ska bli bättre. sen var det helt plötsligt världens jävligaste väder hatar sånt här &
det blev vänta på bussen i en halvtimme as skönt. nu har jag ätit skorpor och druckit
te med honung kan vara det äckligaste jag vet men det är ju bra för halsen så
vad gör man inte. imorn är det skolfoto, vill verkligen inte vara med. inte mitt hår heller
det är mest det igentligen. det säger verkligen ifrån, precis sådär som det gör när
jag åker förbi den där platsen, den där platsen som man alltid åker förbi när man
åker ifrån norrtälje bussstation, det hugger till och det svider.  - min kompis har fått
det och det ser förjävligt ut. - jag vet, vet också en. han har på ryggen och magen typ.
- jaha. vi pratar om samma person. P ? - yes and I can't get over it.
och jag kan inte förklara hur fint det kändes när din nakna kropp var tätt imot min.

Gubbarna vid pissoaren hukar sig och mumlar. Deras trynen är skorviga och smut-
siga, ögonen insjukna av starr och gråt och ändå känner det vår lukt och rädsla.

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0