I need you like a heart needs a beat

it's too late to apologize, it's too late.

förlåt för alla gånger jag sagt jag vet inte, för alla gånger jag inte haft några
svar på dina frågor, för alla gånger jag ritat med mina läppar mot din mage,
för alla gånger jag skrattat till den där töntiga reklamen bara för att jag
jämt ser den tillsammans med dig, för alla gånger jag legat med huvudet
mot ditt  bröst och du har sagt saker som aldrig någon annan sagt,  för alla
gånger jag sagt att det inte alltid kommer kunna vara såhär bra, för alla
gånger jag sagt vi skulle kunna dela samma liv, vi skulle kunna dela samma blod.
Förlåt för alla gånger jag inte har varit tillräcklig, för alla gånger det bara tog stopp.

Ja, ni tror så mycket eller tror åtminstonde att ni vet så mycket.
jag behöver inte höra det nu, det hjälper inte och jag vet precis varför det
är som det är och varför jag gjort som jag gjort. jag kanske har gjort fel
nu, jag kanske har gått åt helt fel håll och kanske kommer jag veta det
när det är försent. och mitt i allt så gör jag dig illa också, jag hade lovat
jag är bra på sånt och såklart så skiter jag i det. så typiskt mig & så typiskt
mitt hjärta. förlåt spf. for all the pain that i make you feel. låt mig dö en stund.

där går mitt hjärta, där går den jag älskar, där går den jag aldrig var värd.

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0