powerpoint in school

Vad är det bästa som hänt på länge?
all närhet och kärlek..

Vad är det värsta som hänt på länge?
för mycket saknad & tårar.

Vem fick dig att gråta senast?
fabian.

Vem är din bästa  vän?
jag har flera.

Hur har dagen varit?
sjukt trött. tråkig datakunskap.

Vem sårade dig senast?
patrik

Har du sårat någon nyligen?
Ja. im sorry for that.

Vad va ritkgit kul på senast på en fest?
länge sen jag festade ;o

Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
ta fram anteckningsblocket & lätta på hjärtat.

Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
vill vill vill.

Alkohol eller inte alkohol?
Alkohol.

Vad är det värsta en människa kan göra?
döda?

Vart ska du sova inatt?
in my bed i hope.

Tror du på evig kärlek?
det finns säkert evig kärlek men nej.

Vem vill du krama nu?
of vet inte. får bli sofie.

Finns det något du ångrar idag?
en massa.

Vart ska du på din nästa resa?
Thaaaaaaaaaaaailand.

Har du någon låtsas vän?
jag har haft. liinus

Skulle du vilja ha sex med en kändis?
ohyeah. CHAD

Har du varit full den här månaden?
nix.

Har du pussat någon som är fyra år äldre?
Ja. en massa.

Vem sov du senast med?
F.

vem pratade du senast i telefon med?
sofia.

Vilken svordom använder du mest?
jävla fitta

Äger du en iPod?
yes i do.

Har du gråtit offentligt?
Ja.

Gillar du din boendesituation?
Jag älskar att bo sähär, även om det är sjukt värdelöst ibland.

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
Mer än dom timmarna jag sover nu iaf.

Hur många timmar lägger du ner på att göra dig fin?
inte så noga.

Vad längtar du mest av allt till just nu?
Att få vara sådär underbart nära.

Är du en bra lyssnare?
Ja lyssnar gärna så ja.

Finns det någon du skulle vilja slå just nu?
yes.

Vad får dina armhår att resa sig?
hand on my naked body.

Vad har du på nattduksbordet?
one picture. flowers.

Vad ville du bli när du var liten?
Militär.

Har du spytt i en bar?
nix.

Var ditt horoskåp bra den här månaden?
nej.

Är din favoritlåt lugn och betydelsefull, eller mer åt det andra hållet?
lugn och betydelsefull.

Mår någon av dina vänner dåligt just nu?
nej tror inte det.

Gör du något åt det?
när det är så gör jag allt.

Vill du vara någon annanstans än vid datorn just nu?
Ja

Vardå i sånna fall?
i hans säng, i hans armar. men det är över nu.

Skulle du säga att du är förälskad?
Jag har varit förälskad fruktansvärt.

Isåfalll i vem?
det var någon som gjorde mig förbannat lycklig.

Något extra bra som ska hända?
thailand.

Kommentarer
Postat av: LoLing

gillar din bakgrund. hur fick du till det så?

2007-10-17 @ 16:05:06
URL: http://loling.blogg.se

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0