åt fel håll.

idag känns som både en mardröm & en dröm pga tusen saker.
jag orkar inte ens tänka på dom, för just nu går allting åt fel håll.
och på söndag gäller det, måste tänka ut nånting vettigt o säga
vad som helst. igentligen känns det som att det kommer brista,
precis sådär det har varit en tid nu bara för att du är du.
och jag kan sakna den där stunden som vi haft när vi tillslut har blivit
sams, när vi avslutat ett samtal med - jag saknade dig inatt.
och jag har konstaterat att den här helgen som jag sett fram imot sjukt
mycket inte kommer bli som jag tänkt mig, för blir inge träffa mina
brudar för min buss gick åt helvette hela trafiken i stan och jag
skulle klippa thessan så kunde inte träffa dom och det känns tungt
för jag saknar oss, och imorn blir det inte heller som jag tänkt
mig, även om det lutar åt det bättre hållet och på söndag, det kommer
bli klumpar, jag som för ungefär en månad sen sken av lycka.
ja, jag var fan lycklig. nu finns det inte ens ord till vad jag är för jag
kan inte känna det. jag ska stänga ute allt nu i två veckor när
jag är borta från plugget, sen ska jag tillbaka och då ska jag
tillbringa en tid med skratt osv tills den sextonde N. för då ska jag
till thailand, phuuuuuuuuuuket. och jag längtar sjukt mycket
för jag behöver tid för mig själv, bara jag o mina tankar mina känslor.
ja, jag hatar dig igentligen, fast jag skulle inte välja dom orden. nej inte nu.

and next weekend. då måste jag ta yttligare ett steg tillbaka.
möta gamla minnen & dina nya. your new f. men jag ska va
glad för din skull. vi ska skratta åt oss och åt mig för att
ingenting nånsin kommer bli som förut.  Jonet, your way to cool.

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0