dom vet ingenting om oss.

Igår blev kvällen lyckad. eller kväll & kväll, men jag sofie och emma åkte iaf in
till stan vi gick i lite affärer för att jag skulle hitta en mössa vilket jag såklart inte
gjorde. vi träffade Karolina o precis efter Natalin, skit kul. sen så svullade vi mat,
och så köpte vi massa godis, sen väl inne på bion svullade vi upp allting. shrek
damn he is still hot as fire. sen skulle sofie hem till Joakim så vid tekniska
försvan vi, och jag o emma var kvar. jag fick värden ryck som jag nog alltid får vid
den där tiden, en massa energi iaf. när vi kom till söderhall var det dax o kissa
och bibbi skrattar alltid lika mycket åt mig, det känns iofs ganska skönt. sen så
kom jag hem, träffade min älskling sen kom Jimmy o Zacke för o hämta deras
chips som jag hade köpt. (ibland är jag sådär snäll. faktiskt) muppar är typ
det enda jag säger om dom. sen så gick jag till oscarsson, eftersom camilla
bjudit mig på deras tjejträff. DOM SJÖNG, (SKREK), DANSADE, PRUTTADE,
RAPADE, tusen saker till. och efter varje sak - det är ju tjejkväll bella. herregud.
sen fick jag ett uppdrag, jävla va seriös jag är men jag o becc, gick iaf ut för att
träffa johan, emil o Jalle. älskade johan, inte träffat han på ett tag så det var sjukt
mysigt. jag lovade o kolla på hans match idag så dit ska jag, men först ska jag
kolla på A-lagets match också blir bänkad nere vid Ip. sen har jag en massa samtal
att ringa, till frisörsalonger och lärare ursch.. men nu ska jag ut & gå med min mor.

Hur skulle dom förstå, dom vet ingenting om oss!



Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0