f-ordet.

oh no you're not sorry, no you're not.

nej jag trivs inte, inte alls. jag vet inte vad jag ska ta mig till för nu tar
jag tillbaka det där med lust, för det finns fan ingen lust alls. nej inte till
det minsta, och jag som  för ett ögonblick kände mig jävligt lycklig &
jävligt taggad. nu är det mest mitt älskade hår & du som är i vägen för glädje.
wrong color, please come back to me. Men på måndag är det äntligen dax,
då kommer mitt hjärta fyllas med sånt som ingen kan förklara, men även
med smärta, eftersom allt får de att påminas om oss. Men mer glädje
och mer kärlek. älskade ni, och älskade emma. det kommer slå det mesta.
And Mattias, ja idolmattias min idol. jag tror det börjar väck kärlek banne mig.

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0