första september.

 Hela året har jag väntat på Juni, Juli, Agusti.

thats over. Nu funkar inte sommarlovskortet längre, vilket bevisar att sommaren
också är slut vilket känns jävligt pissigt och jävligt jobbigt, eftersom det är det man
alltid går o väntar på hela året. Men nu är det september och det kommer hända
en massa saker nu också framöver som är spikat som tex.

  • cäroljahn fyller sexton
  •  Derby (kanske)
  •  Håkan Hellström
  • Takida
  • Thailand
  • praktik.

sen har vi en massa roligt framför oss i skolan, och pappa försöker verkligen fixa så att
det ska lösa sig för mig med skitbussarna, för jag kommer aldrig orka gå upp halv fem
tre år. Ikväll ska vi brudar iaf hem till jessie, länge sen det var bara vi så det ska bli sjukt
mysigt. hon har planerat allting osv, älsklingsjessie. Nu måste jag klä på mig osv för ska
ner o kolla på b-lags matchen en sväng. today everything should be okey and im sorry
for the words i dident say last night, when you says I love you. thank you for that.


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0