idol tvåtusensju

okej, årets första idol. och jag säger bara Erik Grönwall, det var tårar alltså. shises.
nu ser jag så sjukt mycket fram imot höst, allt mys framför tv på fredagarna med
idol, ska beställa biljetter till publik imorn tror jag. yäs det ska bli nice.
Idag har plugget varit lungt, mest kommit igång och haft disa, jag vet inte vad jag tycker
om det än men det visar sig. Nu är jag riktigt  trött, har varit lite hurtig idag också.
friskis & svettis äntligen tillbaka känns bra. Jag fixade även praktik plats idag gick
bra men fanns bara plats en vecka så ska hitta något annat en vecka också, bara
ut o leta men det löser sig och justejävlar, Maria hatar mig nu och jag hatar bajen
och älskar AIK, igår hade dom matchen så jävla skönt gnaget. Nu ska jag lägga mig
framför Gilmore Girls och sen försöka slockna, måste vara pigg tills imorn kan nog
även bli en sen kväll with you, men det blir myspys i guess. i want to sing. så typiskt.

image598

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0