svin.

Vad vet du om kärleken förrän du förgäves hatat den?


du har igentligen inte funnits på ett tag nu, tills igårkväll. Nej det var först när hon började
prata om dig igen, om hur dåligt du betett dig och hur mycket de borde ha sårat mig, ja
inte förns då så kom dom där tankarna igen, tankarna om hur jävla mycket det betydde
att ha dig nära, hur mycket kärlek du visade mig då, och hur fort det fångade mig och
gjorde mig helt blind. och hur mycket det sårade mig, för det gjorde det. jag har nog bara
inte insett det, men nu vet jag. och jag önskar verkligen att det skulle slippa behöva vara
så här, men det är hela tiden nånting som håller dig kvar här, allt som du sa allt som du
gjorde, allt som fick mitt hjärta att bulta, mina tårar att rinna, min mage att skrika. Im still
in love with you baby, its hard to realize that something so big is gone. jag trode äntligen att
jag hade släppt det där, men jag är inte sån det funkar inte. och det blev inte bättre av att påminnas
om att idag är det en månad sen, en månad sen jag gjorde nåntiong jag inte borde och kanske
en månad sen som jag lättade på hjärtat och öppnade mig. för dig. och istället stänger jag dig ute, för
att jag är sån också. och du har missförstått, jag är inte värd det här jag är ingenting som du vill ha.

och allt det här gör inte min mage eller mitt huvud särskilt bättre. idag har skolan varit ganska tung.
långa lektioner med huvudvärk, och det är migrän som gäller jätte kul. det börjar kännas lite bättre
nu efter mat och IPREN, så jag hoppas på att det är fint tills matchen börjar. tagg tagg tagg.
blev inge friskis & svettis, fan jag som nästan längtat. of course, men imorn så.  im sorry f.


Ikväll gäller det gnaget. Jag skulle så gärna vilja vara på plats just nu, den där känslan. i love it.


Kommentarer
Postat av: Anonym

en sjukdom en smitta en aikfitta!

2007-09-03 @ 19:22:41
URL: http://paanna.blogg.se

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0