to fast for love.

vilken jävla lättnad.
idag var det Kool & co som gällde. och herregud va skönt. inga trappor inget
hursande. hur som helst var det as skönt, lite sopande av hår fast jag inte behövde.
sen lunchade jag med min kära mor, och slutade i princip. vid lunchen träffade
vi Dicken, han hade en massa vitkigt o berätta tydligen och det lät ungefär så här;
Jag är utbildad pshykriatiker, kurator o allt möjligt så jag vet precis hur män fungerar.
När du blivit gammal, typ runt arton ja då kommer dom o byta ut dig till någon yngre
som är runt fjorton, och tro mig det stämmer jag har stor erfarenhet. så mitt tips
till dig är att börja styra lite mer, framför allt i sängen. och ställa en jävla massa krav,
börja förföra lite mer sexigt och kanske hitta på lite extra bra lekar. sånt tycker vi om.
JAG DOG.  sjukt jävla roligt. sen dog jag ännu mer, fast lite mer åt det andra hållet.
jag träffade iaf panna på bussstationen, hon hade varit i täby och vi pratade lite
nödvändigt. det fanns inte tid för mer, så typiskt men så är det just nu finns inte tid
till mycket alls. sen så pratade vi om dig, och såklart så måste du komma där.
jävla håla, och så jävla typiskt. det finns liksom inte, nu svider det lite för mycket i mitt
hjärta och jag vet inte om jag orkar med längre. nu måste jag få i mig käk, för sen
kommer soooooooofia och hämtar mig och så är det friskis&svettis som gäller.
För alla som inte vet, så är det fruktansvärt trevligt och det behövs mer folk så kom kom kom.
sen är det DERBY, spö ska dom ha. så jag håller tummarna, och hoppas på attt sofie
inte är glad imorn. skitunge.  Agusti i helvette, over and over. snart två månader.

                   

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0