JAG STAL KLÄDER FÖR ATT FÅ KILLAR I SÄNG.

äckelont i käften, IGEN & helt dunder sliten. idag var det till o ta sig upp halv sex
igen, jävla äckelskola skit. hade iaf nationelltprov i engelska och om jag ska vara
ärlig bryr jag mig aldrig om sånt där förns när betyget väl sitter där, hur som helst
så åkte jag in en sväng till täby köpte en Lyonne jacka, blå. stog och velade mellen
den och den gråa/silvriga i säkert femtio minuter men fick bli den blåa tillslut.
fyndade även ett par vita strumpbyxor & ett svart linne.  När jag kom hem vid två,
tog jag mig till dagis för o hämta in babe, vi käkade massa glass som vi alltid
gör och målade och målade och målade & spelade fuuutboll. om man får bli
kär i sin kusin som är en tjej, så är jag det. Efter det somnade jag & vaknade lagom
till att farmor kom för att hämta mig o dra till frillen, gick sådär min hals & min
äckelkäft är inte helt okej faktiskt. men träffade johan där & var ett tag sen nu igen
så var trevligt ändå. imorgon ska jag leka gärnet av sofie, vad vi ska leka får vi se
& på lördag ska förmodligen in till täbban igen & köpa den gråa jackan och
en svart tjocktröja. igentligen skulle jag köpt en bikini men får nöjja mig med min
gamla. och nej det är inte okejän, vi är inte okej och jag är inte okej. lämna mig inte.

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0