torn.

GLASSBILENS SIGNAL GÖR BARNEN FETA.

lugna ner er nu sverige, är ju ni föräldrar som gör barnen feta. åh ibland blir man mer irriterad än vanligt. hursom helst har dagarna bjudit på en massa jobb, massa kul, massa tråkigt. as sköna skoldagar, ledigt, loreal osv. Imorgon blir det tidig morgon & besök av loreal och permanent hela tre timmar. Men har faktiskt blivit grymt taggad på o permanenta mig själv så får se vad som händer framöver. Innan fredag hoppas jag att allting är klart inför resan, bokat osv då. verkar trögt men måste göras nu faktiskt. strävar mot barcelona eller malta iaf. Idag var det dans, tycker fortfarande att det går trögt, inte alls lika kul längre faktiiskt men bara bita ihop sista nu. Har inte blivit mycket träna nu heller pågrund av min lilla vän i magen, pff. men kommer nästa vecka jag lovar. hela helgen är jag ensam hemma, vilket inte lönar sig eftersom lilla jag ska jobba princip hela lördag söndag. keeewl. Imorgon blir det boka Arvika biljetter också, så ruttet guld. är grymt taggad nu brudar & håkan hellström.



Thailand tvåtusensju, skulle göra allt för att få vara där igen.

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0