du är ett stort liv.

jag vet inte vem jag är, men jag vet att jag är din. en sjukt trevlig fredag, en sjukt mysig lördag, och en sjuk söndag. det här är inte jag, jag brukar kunna skratta åt saker som det här, jag brukar kunna koppla bort saker som jag ger fan i, men helt plötsligt bryr jag mig överdrivet mycket. och jag är så trött på o vara den enda som ser eller överhuvudtaget förstår. jag är trött på att vara ensam om att drömma, trött på att vara ensam om att hoppas. Men jag är inte en person som ger upp, jag brukade åtminstonde inte vara det. så jag ska inte ge upp, jag ska fortsätta drömma och fortsätta hoppas. för jag vet, jag känner det. Jag kommer aldrig lämna dig ensam kvar, aldrig. och hur skulle dom förstå dom vet ingenting om oss.

Kommentarer
Postat av: Anonym

givet att vi tar en promenad i veckan!

2008-09-01 @ 19:55:31
URL: http://carolineilola.blogg.se/

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0