såpbubblor.

En underbar helg med en underbar älskling. tvåochenhalv timmes lockande av mitt hår och ett resultat som fick mig att nästan gråta av lycka, springa till bussen som är en vana nuförtiden och när bussen åker inser jag attt jag glömt några av dom viktigaste sakerna, typiskt mig. Kliva av bussen och mötas av ett hysteriskt regn, komma till sitt gamla jobb och inse att sitt fina hår som man precis lagt ner flera timmar på inte alls är lika fint längre, utan är helt spikrakt och äckligt. och då istället börja gråta över det, men en kväll kan inte sluta bättre med en efterlängtad käraste. Helgen kunde inte ha suttit bättre och imorgon, då jävlar är det  Derby. fan så kul det ska bli! men innan det, pluggpluggplugg. apa.


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0